قوانین و مقررات اسپوریال

قوانین و مقررات وبسایت فروشگاه ما به شرح زیر می باشد :

  • کلیه فعالیت های sporial.com منطبق با قوانین و قانون تجارت الکترونیک است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
  • تمامی فایل ها و خدمات این فروشگاه دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند.
  • کاربرانی که اشتراک دارند در صورت عدم دانلود سهمیه روزانه خود به هر دلیلی در صورت عدم دانلود سهمیه اشتراک، مبلغ پرداخت شده مرجوع نمی شود.
  • این وب‌سایت متعلق به گروه “فروشگاه اینترنتی اسپوریال” می‌باشد .
  • اسپوریال دسترسی و استفاده شما از این سایت را منوط به قبول قوانین مربوطه می‌داند که با دسترسی و استفاده از این سایت شما این قوانین را قبول کرده‌اید و نیازی به اخذ امضاء از شما نیست.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی محتوای سایت و طرح ها (رایگان-پولی) متعلق به “sporial.com” بوده وکپی، انتقال و فروش مجدد بخشی یا همه فایل های دانلود شده از سایت ممنوع و شامل پیگیرد می باشد. همچنین هر گونه تغییر یا تحریف در فایل های سایت و نشر آن به هر طریقی (در فرمت های مختلف ممنوع است.

استفاده از محتوای اختصاصی سایت مانند تایپوگرافی، تصویرسازی، وکتور و … در طراحی، پروژه های ویدئویی و … و به هر منظوری (فروش، دانلود رایگان و … ) در اینترنت و شبکه های مجازی ممنوع می باشد.

  • خرید فایل از “فروشگاه اینترنتی اسپوریال” به آدرس sporial.com هیچگونه حق مالکیتی برای خریدار ایجاد نکرده و فایل خریداری شده صرفاً جهت چاپ در آن واحد تجاری می باشد.
  • قرار دادن فایل لایه باز در سامانه شخصی اعم از اینستاگرام ، تلگرام و … ممنوع می باشد.

در صورتیکه مشتری سامانه قصد چاپ طرح را نداشت و صرفا فایل لایه باز طرح یا تصویر با کیفیت طرح (با ویرایش یا بدون ویرایش) را درخواست نمود می بایست مشتری را به  sporial.com    هدایت کنید

  • فروشگاه اینترنتی اسپوریال” می کوشد تا در فایل ها غلط املایی، ویرایشی، نگارشی و محتوایی وجود نداشته باشد. با این حال، بازبینی نهایی و اطمینان از درست بودن نوشته ها و طرح ها، به عهده کاربران محترم است و هچگونه مسئولیتی متوجه” sporial.com ” نمی باشد.

کاربران گرامی چنانچه اشتباهات فایل ها و غلط های احتمالی نوشته ها را به ما گوشزد کنید، بسیار سپاسگزار خواهیم بود.

10- خریدار فایل می بایست علاوه بر مهارت کار کردن با اینترنت و کامپیوتر، با نصب و استفاده از نرم افزارهای مورد نیاز نظیر winrar، فتوشاپ، افترافکت و … آشنایی کامل داشته باشد، نصب نرم افزارها و ویرایش فایل خریداری شده به عهده خریدار بوده و خدمات نصب نرم افزار، آموزش، ویرایش و چاپ از طرف مجموعه طرح دات آی آر انجام نمی گیرد. نرم افزار های گرافیکی و ویدیویی مورد نیاز برای باز کردن فایل های سایت بروی گوشی قابل نصب نبوده، و خریدار می بایست برای استفاده از فایل از کامپیوتر استفاده نماید.

11- دقت نمایید با توجه به ماهیت سایت و دانلودی بودن فایل ها درخواست عودت وجه پس از خرید فایل به هر دلیلی امکان پذیر نمی باشد. تنها کاربری که اشتراک خریداری نموده و با آن اشتراک دانلودی از سایت انجام نداده است میتواند درخواست عودت وجه را ارسال کرده تا مبلغ به حسابشان بازگشت داده شود. در صورتیکه حتی یک فایل با آن اشتراک دانلود شده باشد بازگشت وجه امکانپذیر نیست.

12- تنها روش خرید و دانلود از طریق سایت sporial.com می باشد و هیچ فایلی از طریق ایمیل، واتس اپ، تلگرام و … ارسال نمی شود.

13- استفاده از موکاپ با هدف واقعی نمایی پیش نمایش طرح برای خریدار بوده و امکان دانلود آنها وجود ندارد. بعد از خرید، فقط طرح اصلی دانلود می شود و فایل و عکس موکاپ به همراه فایل دانلودی نمی باشد و جهت پیش نمایش زیباتر در سایت به کار رفته است.

14- “فروشگاه اینترنتی اسپوریال ” می کوشد تا کیفیت طرح ها با توجه به ماهیت آن طرح و بر اساس استاندارهای چاپ باشد. برای مثال کیفیت طرح بنر به عنوان محصولی که از فاصله حداقل 4-5 متر نمایش داده می شود قابل قبول است. با این حال، بازبینی نهایی و اطمینان از کیفیت قابل قبول، به عهده کاربران محترم است و هچگونه مسئولیتی متوجه”طرح دات آی آر” نمی باشد. کاربران گرامی چنانچه کیفیت پایین فایل را به ما گوشزد کنید، بسیار سپاسگزار خواهیم بود.

15- مسئولیت حفاظت از فایل های خریداری شده از sporial.com به عهده مشتری می باشد و درصورت پاک شدن فایل ها از روی سیستم شخصی کاربران به هر دلیلی (مانند سوختن هارد و … )، هیچگونه مسئولیتی متوجه “طرح دات آی آر” نمی باشد.

16- مسئولیت حفظ و نگهداری از اطلاعات ورود به حساب کاربری شامل پست الکترونیک، رمز عبور و اطلاعات شخصی درج شده بر روی سایت “طرح دات آی آر”، بر عهده کاربران است. برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید این اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند و در هنگام بستن سایت از حساب کاربری خود خارج شوند. پس از ثبت نام پست الکترونیک غیر قابل تغییر می باشد و تنها راه بازیابی رمز عبور از طریق پست الکترونیک است، پس در صحیح بودن پست الکترونیک هنگام ثبت نام دقت نمایید.

17- امکان کاهش تعداد دانلود روزانه اشتراک،  کاهش تعداد روز های  اشتراک و مرجوع کردن مبلغ اشتراک (در صورتی که دانلودی انجام شده باشد) وجود ندارد.